Privacy en Cookies
Onze producten zijn omwille van het gepersonaliseerde karakter en omwille van het feit dat het om voeding gaat uitgesloten van het retourrecht. Maar we willen natuurlijk wel dat je gewoon tevreden bent over jouw bestelling. Daarom geven we zelf een tevredenheidsgarantie. Ben je niet tevreden over de bestelling, dan kan deze onder bepaalde voorwaarden teruggestuurd worden binnen de vooropgestelde termijn van veertien dagen.
HOE VERLOOPT EEN RETOURZENDING?
Wil je een bestelling retourneren, volg dan onderstaande stappen:
1. Stuur ons een mail met vermelding van het ordernummer en de mededeling dat je (een deel van) de bestelling graag wilt retourneren, plus de reden van je ontevredenheid.
2.Je ontvangt een antwoord binnen de twee werkdagen.
3. Zorg ervoor dat de artikelen goed ingepakt worden en dat de doos goed dichtgemaakt is. Je bent zelf verantwoordelijk voor de zending vanaf het moment dat ze bij jou vertrekt, tot het moment dat wij ze in goede staat ontvangen. De kosten voor de retourzending draag je als klant zelf.
4. Van zodra we het pakket in goede staat hebben ontvangen, brengen we je daarvan op de hoogte en storten we het betaalde bedrag terug.
KLACHT?
Heb je een opmerking of een klacht over een product dat uitgesloten is van het retourrecht? Contacteer ons, we helpen je graag verder.