Veel gestelde vragen (FAQ)
Ik heb een snoepdoosje gekregen en heb geen idee van wie :-)
Spannend! Het gebeurt inderdaad soms dat mensen vergeten hun eigen naam in te vullen, of dat ze zelfs totaal vergeten een bericht in te vullen voor de ontvanger. Wil je weten wie je kan bedanken, stuur ons dan gerust een berichtje. Wij doen vervolgens het nodige.
Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Bestellingen die geplaatst zijn op werkdagen voor 16:00 vertrekken de volgende werkdag. Van zodra het pakje bij ons is verzonden, kan je het verwachten binnen één tot twee werkdagen (twee tot drie werkdagen voor verzendingen naar Nederland).
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
België: Voor een verzending binnen België bedraagt de bijdrage in de verzendkosten €4,95.
Nederland: De bijdrage in de verzendkost voor een verzending naar Nederland bedraagt €8,50.
Zit er een factuur of pakbon bij de zending?
Nee. Onze pakketjes worden meestal rechtstreeks naar de ontvanger gestuurd en bevatten dus enkel het cadeautje. We drukken jouw persoonlijke bericht voor de ontvanger op een bijgevoegde wenskaart. Vergeet dus ook zeker je eigen naam niet te vermelden, zodat hij/zij weet van wie het cadeautje komt.
Ik wil graag meerdere geschenkjes laten versturen naar verschillende vrienden. Kan dat in één bestelling gebeuren?
Nee. Per bestelling kan je slechts één verzendadres doorgeven. Dat maakt het ook mogelijk om voor elke zending na te gaan waar het pakket zich bevindt.
Wat gebeurt er bij afwezigheid?
Indien mogelijk zal het pakje in de brievenbus worden geleverd, of bij de buren. Is dat niet mogelijk, dan zal er een bericht achtergelaten worden en zal het pakje naar het dichtstbijzijnde postpunt gaan, waar het gedurende twee weken kan afgehaald worden.
Wat gebeurt er wanneer de zending niet wordt afgehaald of wanneer ik een verkeerd adres heb doorgegeven?
In dat geval keert het pakje terug naar ons en zal het vernietigd worden. Terugbetalen is helaas niet mogelijk, zowel de inhoud van de doosjes als de doosjes zelf zijn niet herbruikbaar.
Wil je je cadeautje een tweede keer laten verzenden, dan kan dat natuurlijk ook. In dat geval zijn we echter genoodzaakt de volledige verzendkost door te rekenen.
Tip: we sturen jou een mail van zodra jouw bestelling bij ons vertrekt. In die mail zit een link waarmee je de levering zelf kan opvolgen. Op die manier kan je zelf een retourzending van het pakketje vermijden.
Kan ik jullie een eigen illustratie, logo of foto bezorgen?
We kunnen onze doosjes personaliseren op maat en doen dat ook zonder meerkost, maar enkel bij bestellingen vanaf 20 stuks van eenzelfde artikel.
Wordt mijn eigen tekst gecontroleerd op schrijffouten?
Nee! Jouw tekst wordt letterlijk gedrukt zoals je hem hebt ingevuld, we lezen niet na en corrigeren niet. Het is dus aan jou om alles goed na te lezen.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Nee, op dit moment worden alle bestellingen verstuurd.
Ik heb een mail ontvangen van Bpost met de melding dat er een zending naar mij onderweg is, maar ik heb niks besteld bij jullie?
Als Bpost jouw gegevens heeft, dan sturen zij soms een bericht van zodra er een zending naar jouw adres verstuurd wordt. Dat bericht is dus niet afkomstig van ons, maar van het systeem van Bpost. Maak je geen zorgen, je zal van ons nooit zomaar een zending ontvangen die achteraf nog betaald moet worden. Is er een zending van ons naar jou onderweg en heb je die niet zelf besteld, dan betekent dat dat iemand jou als ontvanger heeft opgegeven. Wacht de verrassing dus gerust eventjes af :-)