Veel gestelde vragen (FAQ)

Ik heb een snoepdoosje gekregen en heb geen idee van wie :-)

Spannend! Het gebeurt inderdaad soms dat mensen vergeten hun eigen naam in te vullen, of dat ze zelfs totaal vergeten een bericht in te vullen voor de ontvanger. Wil je weten wie je kan bedanken, stuur ons dan gerust een berichtje. Wij gaan het je zelf niet vertellen (privacy en zo), maar we sturen op onze beurt wel een berichtje naar de afzender, zodat die zelf even contact kan opnemen.

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Bestellingen die geplaatst zijn op werkdagen voor 16:00 vertrekken de volgende werkdag. Van zodra het pakje bij ons is verzonden, kan je het verwachten binnen één tot twee werkdagen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Binnen België worden er geen verzendkosten aangerekend. Een verzending naar Nederland kost €5

Kan ik zelf een leveringsdatum doorgeven?

Een exacte leveringsdatum kunnen we niet garanderen, maar je kan wel een verzenddatum vragen. Het pakje zal dan bij ons vertrekken op de gekozen datum, de levering gebeurt normaal één tot twee werkdagen daarna. Tip: het is leuker wanneer een pakje iets te vroeg arriveert dan iets te laat. Kies je verzenddatum dus niet te nipt en hou er ook rekening mee dat er in het weekend geen pakjes worden uitgereikt!

Zit er een factuur of pakbon bij de zending?

Nee. Onze pakketjes worden meestal rechtstreeks naar de ontvanger gestuurd en bevatten dus enkel het cadeautje. We drukken jouw persoonlijke bericht voor de ontvanger op de achterkant van de doosjes/blikken. Vergeet daar dus ook zeker je eigen naam niet te vermelden, zodat hij/zij weet van wie het cadeautje komt.

Ik wil graag meerdere geschenkjes laten versturen naar verschillende medewerkers/vrienden/familieleden. Kan dat in één bestelling gebeuren?

Nee. Per bestelling kan je slechts één verzendadres doorgeven. Dat maakt het ook mogelijk om voor elke zending na te gaan waar het pakket zich bevindt. Wil je een bestelling plaatsen van meer dan 10 verschillende geschenkjes en wil je graag dat wij de adressen voor jou verwerken, neem dan even contact op.

Wat gebeurt er bij afwezigheid?

Indien mogelijk zal het pakje in de brievenbus worden geleverd. Is dat niet mogelijk, dan zal er een bericht achtergelaten worden en zal het pakje naar het dichtstbijzijnde postpunt gaan, waar het gedurende twee weken kan afgehaald worden. 

Wat gebeurt er wanneer de zending niet wordt afgehaald?

In dat geval keert het pakje terug naar ons en zal het vernietigd worden. Terugbetalen is helaas niet mogelijk, zowel de inhoud van de doosjes als de doosjes zelf zijn niet herbruikbaar. Tip: we sturen jou een mail van zodra jouw bestelling bij ons vertrekt. In die mail zit een link waarmee je de levering zelf kan opvolgen. Op die manier kan je zelf een retourzending van het pakketje vermijden.

Kan ik een extra korting krijgen bij het plaatsen van een grote bestelling?

Wil je als bedrijf je medewerkers verrassen met een zoet geschenk, dan kan je ons contacteren voor een offerte op maat. Dit geldt niet voor de uitdeeldoosjes (de mini's), enkel voor cadeautjes.

Kan ik jullie een eigen illustratie, logo of foto bezorgen?

We kunnen de blikken en doosjes personaliseren op maat en doen dat ook zonder meerkost, maar enkel bij bestellingen vanaf 10 stuks van eenzelfde artikel en niet voor de mini uitdeeldoosjes.

Wordt mijn eigen tekst gecontroleerd op schrijffouten?

Jouw tekst wordt letterlijk op het doosje gedrukt zoals je heb hebt ingevuld, we lezen niet na en corrigeren niet. Het is dus aan jou om alles goed na te lezen.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Nee, op dit moment worden alle bestellingen verstuurd.

Ik heb een mail ontvangen van Bpost met de melding dat er een zending naar mij onderweg is, maar ik heb niks besteld bij jullie?

Als Bpost jouw gegevens heeft, dan sturen zij soms een bericht van zodra er een zending naar jouw adres verstuurd wordt. Dat bericht is dus niet afkomstig van ons, maar van het systeem van Bpost. Maak je geen zorgen, je zal van ons nooit zomaar een zending ontvangen die achteraf nog betaald moet worden. Is er een zending van ons naar jou onderweg en heb je die niet zelf besteld, dan betekent dat dat iemand jou als ontvanger heeft opgegeven. Wacht de verrassing dus gerust eventjes af :-)

Verkopen jullie ook aan winkels tegen groothandelprijzen?

Ja! Voor het gedeelte van ons assortiment met snoepjes kan je voortaan ook bij ons terecht als reseller. Interesse? Vraag hier je account aan.

 

Net Orders Checkout

Item Price Qty Total
Subtotal €0,00
Shipping
Total

Shipping Address

Shipping Methods